понеділок, 28 січня 2013 р.

Україна, соборна держава, сонценосна колиско моя.



                     Тобі, Україно, мій мужній народе,
                     Складаю я пісню святої свободи
                     Усі мої сили і душу широку
                     Й життя я віддам до останнього кроку
                     Аби ти щаслива була, Україно,
                     Моя Батьківщино!
 22 січня цього року Україна відзначає чергову річницю з дня проголошення Акта Злуки Української Народної Республіки
та Західноукраїнської Народної Республіки. Акт Злуки, закріплений в Універсалі Директорії УНР, унормовував омріяні попередніми поколіннями ідеали української соборності, визначивши: «Збулися віковічні мрії. якими жили і за які вмирали кращі сини України. Однині є єдина незалежна Українська Народна Республіка. Однині народ Український, визволений могутнім поривом своїх власних сил, має змогу об’єднаннями дружніми зусиллями всіх своїх синів будувати нероздільну, самостійну Державу на благо і щастя всього її трудового народу».













Темі Соборності України, її незалежності присвячена тематична книжкова виставка «Щоб була Вкраїна сильна і єдина», організована в читальному залі  Лохвицької районної бібліотеки.

Також працівниками відділу обслуговування спільно з бібліотекарем Лохвицького ПТУ-27 Лушпій Л.П. для учнів училища був проведений урок історії та медіа-презентація «Україна є, була і буде…».  До самого серця присутніх зворушили поетичні слова:
Молюсь за тебе, Україно,
Молюсь за тебе кожен час,
бо ти у нас одна-єдина, -
Писав в своїх віршах Тарас.
Молюсь,- казав він, щоб у тебе
Не було між людьми війни,
Щоб завжди було чисте небо
На нашій стомленій землі.
Щоб завше у садку смерека
Весняним квітом під вікном цвіла
І прилітали з вирію лелеки,

Щоб гомін хвиль послухати Дніпра!



Немає коментарів:

Дописати коментар